استفاده از حضور زائران و گردشگران خارجی در قم برای معرفی ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری استان

معاون استاندار قم براستفاده از حضور زائران و گردشگران خارجی در قم برای معرفی ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری استان تاکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، ابوالقاسم مقیمی معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم در نشست هماهنگی خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی که جمعه 3 شهریور 1402 برگزار شد، بر لزوم استفاده از فرصت حضور زائران و گردشگران خارجی در قم برای معرفی ظرفیت‌های تاریخی، مذهبی و گردشگری استان به مردم ایران و جهان تاکید کرد.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم گفت: نصب ۱۰ تابلو تبلیغاتی معرفی اماکن گردشگری استان در جاده‌های منتهی به شهر و ایجاد زمینه مناسب برای آشنایی زائران و گردشگران با ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری از ابتدای ورود به استان، در دستور کار قرار دارد.

او یادآور شد: همز مان با اربعین حسینی علاوه بر زائران داخلی از استان های مختلف کشور، زائرانی از چند کشور از جمله، عراق، پاکستان، افغانستان و هندوستان برای حضور در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی از استان قم عبور می‌کنند که این یک فرصت بسیار مناسب برای معرفی ظرفیت‌ها و داشته‌های تاریخی استان به زائران خارجی است.

مقیمی خاطرنشان کرد: در استان قم به‌منظور خدمت‌رسانی شایسته به زائران حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام، تمام دستگاه‌ها و نهادهای خدمات‌رسان پای کار هستند و خوشبختانه تا این لحظه برای ارائه خدمات به زائران داخلی و خارجی مشکلی در استان قم نداریم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060400213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha