آماده‌باش دستگاه‌های خدمات رسان سمنان در دهه آخر صفر

استاندار سمنان در جلسه ستاد خدمات سفر استان سمنان از آماده‌باش دستگاه‌های خدمات رسان به مسافران و زائران در دهه آخر ماه صفر در استان سمنان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان روز سه شنبه 7شهریورماه 1402 در شانزدهمین جلسه ستاد خدمات سفر مسافران و زائران استان سمنان با اعلام این خبر گفت: بالاترین افتخار مردم استان سمنان قرار گرفتن در مسیر زائران حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و زائران اربعین است و در این راستا لازم است تا تمامی بسترهای لازم برای ارائه خدمات هر چه‌بهتر به مسافران و زائران به کار گرفته شود و از تمامی ظرفیت‌های استان برای این مهم استفاده شود.

استاندار سمنان افزود: همراه سرای بیمار برای اقامت و استراحت همراهان بیماران در این مدت دایر شود تا همراهان بیمار دغدغه‌ای نداشته باشند و خاطره‌ای خوش از این استان در ذهنشان بماند.

هاشمی با تأکید به انجام اقدامات لازم برای افزایش ماندگاری مسافران و زائران در استان گفت: با توجه به وسعت مسیر استان سمنان از غرب تا شرق، از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی برای خدمات‌رسانی به مسافران و زائران استفاده شود که نقش بسزایی در کاهش تصادفات جاده‌ای دارد.

او بر لزوم تلاش بی‌وقفه دستگاه‌های اجرایی برای خدمات‌رسانی هر چه مطلوب‌تر به زائران اربعین در مسیر رفت‌وبرگشت تأکید کرد و گفت: اسکان، تأمین سوخت، نظافت سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها در پارک‌ها و مجتمع‌های بین‌راهی و امنیت کامل مسافران در استان با ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران به‌صورت ویژه مدنظر ستاد اجرایی خدمات سفر باشد و اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402060700482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha