از صفر بامداد تاکنون بیش از ۴۶هزار زائر از مرز مهران وارد کشور شدند

استاندار ایلام و رئیس ستاد اربعین ایلام گفت: از ساعت صفر بامداد تاکنون بیش از ۴۶هزار زائر از مرز مهران وارد کشور شدند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار و رئیس ستاد اربعین ایلام صبح امروز شنبه ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۲ در بازدید از پایانه مسافربری برکت با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته ۲۲۰۰ و از بامداد تاکنون ۷۵۰ دستگاه اتوبوس، زوار را به محل سکونت خود انتقال دادند.

استاندار ایلام و رئیس ستاد اربعین ایلام افزود: از صفر بامداد تاکنون ۴۶هزار زائر از طریق مرز مهران وارد کشور شدند و هم اکنون زوار با حضور در محل سکوها بلافاصله با اتوبوس‌ها به محل سکونت خود انتقال داده می‌شوند و هم‌اکنون بیش از ۳۰۰ اتوبوس در پایانه برکت موجود است.

بهرام‌نیا تصریح کرد: امسال از اول صفر تاکنون کل مترددین مرز مهران به بیش از ۳میلیون و ۳۰۰هزار رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل این میزان تردد، ۲۸۰هزار بیش از سال گذشته است، همچنین میزان ورودی زوار از اول صفر تاکنون به بیش از ۱ میلیون و ۷۰۰هزار رسید.

او گفت: از معاون اول رییس جمهور و وزیر کشور به خاطر تأمین اتوبوس موردنیاز برای انتقال زوار قدردانی می کنم، هم اکنون در هر ساعت بیش از صد اتوبوس وارد پایانه مسافربری برکت مهران می‌شود و بلافاصله با هدایت به سمت سکوها زوار را به محل سکونت خود انتقال می‌دهند.

استاندار ایلام ادامه داد: از کمیته‌های هجده‌گانه اربعین و همه اعضای ستاد اربعین که با  با تمام توان پای کار هستند، قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061801087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha