میزبانی قم از زائران خارجی اربعین ادامه دارد/ پایش پزشکی و بررسی سلامت زائران

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم گفت: امامزاده شاه جمال(ع) و مسجد مقدس جمکران میزبان زائرین خارجی تا تاریخ ۴ مهرماه خواهند بود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، ابوالقاسم مقیمی امروز سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به آغاز سفر زائران پاکستانی به استان قم، عنوان کرد: زائرین پاکستانی بعد از حضور و زیارت در کشور عراق، کمی با تاخیر از مرز چذابه عبور کرده و به شهر مقدس قم سفر می‌کنند که با تمهیدات صورت گرفته، امامزاده شاه جمال(ع) و مسجد مقدس جمکران تا ۱۰ ربیع الاول میزبان این زائرین خواهند بود.

معاون استاندار قم تصریح کرد: در راستای حفظ سلامت زائران خارجی و پایداری سلامت عمومی همشهریان، کادر درمان و هلال احمر علاوه بر حضور در کنار زائرین خارجی، بررسی وضعیت سلامت آنها را عهده دار خواهند بود و از وقوع بیماری و موارد خاص دیگر جلوگیری خواهند کرد.

مقیمی در پایان ضمن تاکید بر کنترل نرخ اتوبوس‌های حمل و نقل شهری و جاده‌ای توسط عوامل امر، گفت: اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و سازمان اتوبوسرانی استان در این ایام ساماندهی نرخ‌های حمل و نقل شهری و جاده‌ای را در راستای تسهیل سفر زائران به استان قم با جدیت پیگیری کنند و نظارت ۲۴ ساعته بر فرایند فروش بلیط در جریان باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062801655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha