تجدید میثاق فعالان گردشگری اصفهان با شهدا

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از حضور فعالان جوامع گردشگری اصفهان در گلستان شهدای اصفهان و تجدید میثاق فعالان گردشگری اصفهان با شهدا خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان روز چهارشنبه ۵ مهرماه 1402هم‌زمان با روز جهانی گردشگری، فعالان جوامع هفتگانه گردشگری اصفهان با حضور در گلستان شهدای اصفهان به شهدای میراث‌فرهنگی و همچنین شهدای انقلاب و ایام دفاع مقدس ادای احترام کردند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حاشیه این گردهمایی گفت: در طی ۴ سال گذشته فعالان گردشگری و هنرمندان صنایع‌دستی اصفهان فرازوفرودهای بسیاری را پشت سرنهاده‌اند، لکن خرسندیم که امسال در سایه آرامشی که در کشور و استان حاکم است شاهد شکوفایی مجدد گردشگری و صنایع‌دستی استان هستیم.

او ادامه داد: پاسداشت هفته دفاع مقدس، برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی، پاسداشت هفته گردشگری، برگزاری رویداد علمی و فرهنگی جایزه مصطفی (ص) و همچنین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان فرصت مناسبی را پدید آورده تا با همگرایی بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی به‌سوی توسعه پایدار گردشگری و ترویج صنایع‌دستی در پهنه استان اصفهان حرکت کنیم.

در این گردهمایی فعالان گردشگری استان ضمن نوحه‌خوانی و قرائت فاتحه بر مزار شهدای اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان با حضور بر سر مزار سرداران رشید اسلام، شهید خرازی و شهید کاظمی به شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070500225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha