بازدید معاون گردشگری از هتل بزرگ زنجان

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از قسمت های در حال ساخت هتل بزرگ زنجان بازدید کرد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی روز ۷ مهرماه ۱۴۰۲ در جریان سفر به زنجان از هتل بزرگ زنجان و مجموعه ورزشی این هتل بازدید کرد.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بازدید از هتل بزرگ افزود: موفقیت صنعت گردشگری وجود هتل ها است. با توجه به تعدد آثار تاریخی و آب و هوای مناسب زنجان در این مجموعه، ارائه خدمات مناسب می‌تواند به ماندگاری گردشگران در این مجموعه کمک کند.

 داو در این بازدید از مجموعه ورزشی در حال ساخت محوطه هتل بزرگ بازدید کرد و گفت: مجموعه ورزشی و تفریحی هتل بزرگ باید با استفاده از فناوری روز دنیا و با هدف ایجاد آسایش و تمرکز بر آرامش روانی گردشگران داخلی و خارجی باشد.

پس از ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در این هتل معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام آمادگی کرد که همکاری لازم را در زمینه اعطای تسهیلات به این مجموعه انجام دهد.

در این بازدید مرتضی شهامی معاون استاندار زنجان و سید سعید صفوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هم حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070900568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha