لزوم تبدیل تهدید به فرصت در حوزه گردشگری مازندران

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری مهم‌ترین مسئله در حوزه گردشگری را تبدیل تهدید به فرصت عنوان کرد و افزود: در تبدیل تهدید به فرصت باید فضای ایران‌هراسی را از بین برد و تکریم به گردشگران را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، حجت الاسلام سید صادق پیشنمازی یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ در جلسه‌ای که به مناسبت هفته دفاع مقدس در اداره‌کل میراث‌فرهنگی برگزار شد، ضمن گرامیداشت این هفته و هفته گردشگری، اظهارکرد: با توجه به پتانسیل‌های میراثی، طبیعی، صنایع‌دستی و گردشگری، مازندران با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌تواند شغل، درآمد و نشاط برای استان ایجاد کرد.‌

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری مهم‌ترین مسئله در حوزه گردشگری را تبدیل تهدید به فرصت عنوان کرد و افزود: در تبدیل تهدید به فرصت باید فضای ایران هراسی را از بین برد و تکریم به گردشگران را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

او ادامه داد: در راستای توسعه گردشگری و جذب گردشگران به کشور و استان می‌توان برنامه‌ریزی‌های مناسب و مطلوب صورت داد.

حجت‌الاسلام پیشنمازی با اشاره به اینکه مشکل بی‌حجابی یک گره است، افزود: باید با مدیریت الگو و تبلیغات صحیح مشکل بی‌حجابی را در ایران اسلامی به فرصت تبدیل کنیم.

او خاطرنشان کرد: با فرصت ایجاد اشتغال در حوزه گردشگری می‌توان سالم‌ترین درآمد و بهترین اشتغال را ایجاد کرد.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری ضمن تقدیر از برگزاری همایش بین‌المللی گردشگری به میزبانی مازندران در بابلسر، گفت: با ایجاد فرصت‌ها و حضور در همایش‌های ملی و بین‌المللی می‌توان بازخورد خوبی برای معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های میراثی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران برای جذب گردشگران خارجی و داخلی و توسعه گردشگری این استان گام‌های موثری برداشت.

مازندران خدمات ملی در حوزه گردشگری ارائه می‌دهد

همچنین مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران ضمن خیر مقدم به نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری، با تاکید به جایگاه ویژه نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری، خواستار نگاه ویژه‌ به استان مازندران در حوزه گردشگری شد.

صادق برزگر ادامه داد: در مازندران در حوزه گردشگری و طبیعی، خدمات ملی ارائه می‌شود اما در بحث اعتبارات، بودجه استانی تخصیص می‌یابد.

در پایان این نشست با حضور نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری از ایثارگران و جانبازان این اداره کل تقدیر شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070900592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha