هدف از تشکیل هلدینگ گردشگری، معرفی ظرفیت‌های تهران است/ پایتخت را از مبدا به مقصد گردشگری تبدیل کنیم

شهردار تهران گفت: به تازگی هلدینگی با هدف معرفی جذابیت‌های گردشگری و ظرفیت‌های فرهنگی تاریخی تهران با عنون «هلدینگ گردشگری» تشکیل شده است.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در گفت و گو با خبرنگار میراث‌آریا، با اشاره به اهمیت معرفی داشته ها و ظرفیت های فرهنگی تاریخی تهران به گردشگران داخلی و خارجی، با اعلام این خبر افزود: تهران ظرفیت‌های بی‌نظیری برای گردشگری در ابعاد مختلف دارد و در بسیاری از حوزه‌های گردشگری اعم از گردشگری تفریحی، گردشگری فرهنگی، گردشگری سلامت و ... دارای ظرفیت است.

او افزود: این ظرفیت‌های پراکنده در تهران باید در جایی توسط مدیریت شهری مورد دقت و توجه قرار می‌گرفت و سرمایه‌گذاری می‌شد از این رو هلدینگ گردشگری از سوی شهرداری تهران راه‌اندازی شده است.

زاکانی یادآور شد: به واسطه این ظرفیت‌های بالا در تهران این هلدینگ تشکیل شد و هدف این هلدینگ معرفی ظرفیت‌های گردشگری تهران است.

شهردار تهران در ادامه صحبت‌های خود گفت: برای معرفی داشته‌های تهران و با توجه به راه‌اندازی این هلدینگ به طور حتم  از ظرفیت‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز استفاده خواهیم کرد.

زاکانی یادآور شد: تهران به عنوان پیتخت ایران کانون اتفاقات تاریخی مهمی بوده و اماکن فرهنگی تاریخی بسیار زیادی دارد و باید پایتخت را از مبدا به مقصد گردشگری تبدیل کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071500985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha