مشکلات پیش‌روی سرمایه‌گذاران شهرستان دیلم در حوزه گردشگری بررسی شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، از بررسی مشکلات پیش‌روی سرمایه‌گذاران شهرستان دیلم در حوزه گردشگری خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، اسماعیل سجادی‌منش با اعلام این خبر گفت: در نشستی که با محمد اسدی فرماندار دیلم و تعدادی از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری داشتیم، مشکلات پیش‌روی آنها بررسی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: پرداخت تسهیلات در این حوزه، تسهیل در صدور مجوزها و مشاوره لازم در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری بخشی از دغدغه سرمایه‌گذاران بود که در این خصوص، به‌منظور انجام اقدامات مورد نیاز برای حل این مشکلات، راهکارهای لازم ارائه شد.

او با اشاره به ارائه طرح‌های توسعه‌ای توسط سرمایه‌گذاران در این نشست ادامه داد: مقرر شد که اطلاعات لازم در این زمینه به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دیلم داده شود و با اهلیت سنجی لازم مورد حمایت قرار بگیرند.

سجادی‌منش در پایان خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم دیلم وجود اراضی مجاور ساحل و مستعد در حوزه گردشگری بوده که مقرر شد در زمینه صدور مجوزها در این خصوص نیز تسریع شود، چرا که با توسعه زیرساخت‌ها در این بخش، گردشگری دریایی و ساحلی شهرستان تقویت خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071701109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha