سی‌ودومین اقامتگاه بوم‌گردی شهرستان زرند افتتاح شد

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند گفت: سی‌ودومین اقامتگاه بوم‌گردی شهرستان زرند در روستای عباس‌آباد با حضور مسئولان بومی افتتاح شد.

 به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، محمد اسلامی با اشاره به اینکه اقامتگاه «خان بابا» با اعتباری معادل 100میلیارد ریال بدون دریافت هیچ تسهیلات دولتی راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰ نفر به‌ صورت مستقیم در این واحد اقامتی مشغول به فعالیت شده‌اند.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند با بیان اینکه شهرستان زرند در جذب سرمایه‌گذاران بخش گردشگری موفق عمل کرده است، اظهار کرد: باید این موفقیت را مدیون مدیران و مسئولان بومی این شهرستان باشیم که در برگزاری جشنواره‌های مختلف همیار بوده‌اند، زیرا با برپایی این جشنواره‌ها توانستیم ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری این شهرستان را به نمایش بگذاریم.

 او ادامه داد: در یک سال اخیر بیش از ۱۰ مجموعه‌ مرتبط با میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در شهرستان زرند به بهره‌برداری رسیده که عدد قابل توجهی است و تعدادی دیگر هم تا پایان سال جاری به چرخه‌ گردشگری افزوده می‌شود.

اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حمایت فرمانداری شهرستان زرند بر تشکیل کارگروه گردشگری تاکید داریم تا بتوانیم با حضور دستگاه‌های مرتبط با میراث‌فرهنگی مشکلاتی را که در مسیر راه فعالان گردشگری و سرمایه‌گذاران این حوزه وجود دارد، رفع کنیم و چنانچه لازم باشد از طریق کارگروه استانی پیگیری کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071701122

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha