گردشگری نمایشگر فرهنگ ایرانی‌اسلامی باشد

امام‌جمعه مهدی‌شهر گفت: گردشگری نمایشگر و معرف فرهنگ ایرانی‌اسلامی باشد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد بارانی روز سه‌شنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۲ در دیدار با سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر گفت: در شهرستان مهدی‌شهر پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های گوناگونی برای جذب گردشگر وجود دارد و نیاز است تا برای معرفی فرهنگ ایرانی، اسلامی تلاش شود.

امام‌جمعه مهدی‌شهر افزود: توسعه گردشگری از ظرفیت‌های بسیار مطلوب برای شهرستان مهدی‌شهر است که می‌توان با توجه به صنایع‌دستی، محصولات لبنی، کشاورزی و پروتئینی، به موفقیت‌های خوبی دست‌ یافت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد بارانی گفت: صنایع‌دستی منحصربه‌فرد در این شهرستان یک میراث است که به نسل امروز ارث رسیده است و نیاز است تا با ایجاد یک بازارچه فروش دائمی صنایع‌دستی، ضمن حمایت از این هنرمندان، برای شناساندن صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر به گردشگران اقدام شود.

او با تأکید بر اینکه در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی آفات و فرصت‌هایی وجود دارد، بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری و همچنین صنایع‌دستی باید اهتمام ویژه‌ای نسبت به پیگیری توسعه حوزه‌های تخصصی در این شهرستان اقدامات لازم به عمل آید.

در این دیدار متقی، سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر به ارائه عملکرد و اهم اقدامات صورت گرفته در سال جاری پرداخت و برنامه‌های آینده را تبیین و خواستار حمایت همه‌جانبه امام‌جمعه محترم و مسئولین در حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی درزمینه گردشگری و توجه ویژه به شهرستان مهدی‌شهر به‌عنوان قطب گردشگری و عشایری شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071801213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha