طرح نهضت احیای واحدهای تولیدی و خدماتی راکد میراث‌فرهنگی ایلام اجرا می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از اجرای طرح نهضت احیای واحدهای تولیدی و خدماتی راکد، غیرفعال و رو به افول تحت نظر این اداره‌کل خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، فرزاد شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح نهضت احیای واحدهای تولیدی و خدماتی که راکد و غیرفعال و همچنین رو به افول هستند در این اداره‌کل اجرا و از صاحبان این واحدها حمایت می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: مدیران واحدهای تولیدی و خدماتی راکد و غیرفعال و متقاضی احیای طرح‌های خود برای راهنمایی به این اداره‌کل مراجعه و مشمولان نسبت به خوداظهاری در سامانه نهضت احیا اقدام که بتوانند از تسهیلات ویژه این طرح استفاده کنند.  

شریفی تصریح کرد: طرح نهضت احیا برای واحدهای راکدی که به بهره‌برداری رسیدند، اما بنا به هر دلیلی دچار رکود شدند اجرا می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام در ادامه گفت: با توجه به تأکید استاندار ایلام با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای حمایت جدی از تولیدات سوغات استان و همچنین دیده شدن محصولات صنایع دستی استان و طرح‌‎های گردشگری، حمایت‌های لازم را از سرمایه‌گذاران در این بخش انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071901252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha