برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در کنگره فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران در سمنان

سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در کنگره بین‌المللی فارماکولوژی ایران در سمنان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، سمانه سلطانی‌پور با اعلام این خبر گفت: در پنجمین کنگره بین‌المللی و بیست و ششمین کنگره فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران که با حضور بیش از هفت‌کشور جهان در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در حال برگزاری است، ۱۴ غرفه عرضه صنایع‌دستی هنرمندان استان سمنان برپاشده است.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: در این نمایشگاه، محصولات هنرمندان در رشته سفال و سرامیک، دست بافته‌ها، صنایع چوب و چرم، گلیم و جاجیم، صنایع فلزی، سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی و ... عرضه و معرفی می‌شود.

سلطانی پور گفت: این نمایشگاه باهدف افزایش فروش صنایع‌دستی و معرفی ظرفیت‌های صنایع‌دستی و هنرهای سنتی هنرمندان این استان در سطح بین‌المللی برگزارشده است.

بیست و ششمین کنگره ملی و پنجمین کنگره بین‌المللی فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران با حضور محققان و پزشکان مشهور از داخل و خارج از کشور تا ۲۱ مهرماه در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071901276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha