روش‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری شهرستان سامان تسهیل می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سامان گفت: روش‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری این شهرستان به‌منظور ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای تسهیل می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، مصطفی هادی‌پور شامگاه سه‌شنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲ پس از بازدید رئیس بنیاد برکت استان از طرح‌های زیرمجموعه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سامان در نشست با فرماندار این شهرستان تأکید کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه "گردشگری سلامت" و "گردشگری سبز" از مهم‌ترین اولویت‌های گردشگری در این مطقه است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سامان افزود: جذب گردشگران داخلی و خارجی، اشتغال‌زایی پایدار، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی از مهم‌ترین دستاوردها و مزیت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه "گردشگری سلامت" و "گردشگری سبز" این شهرستان به‌شمار می‌رود.

هادی‌پور تصریح کرد: در نشست مشترک با فرماندار شهرستان سامان و رئیس بنیاد برکت چهارمحال و بختیاری قرار شد اعتبار مورد نیاز برای پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران متقاضی سرمایه‌گذاری در حوزه‌هیا زیرمجموعه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سامان تأمین و به واجدان شرایط پرداخت شود.

او یادآور شد: در همین راستا قرار شد اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سامان طرح‌های مستعد سرمایه‌گذاری را به بنیاد برکت چهارمحال و بختیاری معرفی کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072601655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha