ضرورت حمایت از بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری منطقه جهانی هورامان

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بر ضرورت حمایت از بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری منطقه جهانی هورامان تأکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، جواد واحدی روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۲ در سفر به استان کردستان و بازدید از واحدهای بوم‌گردی روستای گردشگری دولاب از توابع بخش سیروان گفت: منطقه هورامان در حوزه تاریخی و گردشگری ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که توجه به آن می‌تواند نقش مؤثری در پیشرفت و توسعه اقتصادی استان داشته باشد.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه دولت در قالب تسهیلات و سیاست‌های تشویقی از سرمایه‌گذاران صنعت گردشگری حمایت می‌کند، اظهار کرد: احداث زیرساخت‌ها و تأسیسات گردشگری و به‌ویژه ایجاد اقامتگاه‌های بوم‌گردی در این منطقه می‌تواند نقش مؤثری در ایجاد اشتغال مولد و معیشت مردم داشته باشد.

او خواستار تسهیل فرآیند صدور مجوز طرح‌های گردشگری شد و افزود: باید با تولید محتوا و معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های منطقه مخصوصا روستای بکر دولاب در سطح جهانی، برنامه‌ریزی و اقدامات مهمی انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072801769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha