امضای تفاهم‌نامه انجمن دفاتر خدمات مسافرتی استان اردبیل با تورساب ترکیه و انجمن دفاتر عراق

معاون گردشگری استان اردبیل از امضای تفاهم‌نامه سه جانبه انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی استان با تورساب ترکیه و انجمن دفاتر خدمات مسافرتی عراق خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یحیی نجارقابل گفت: در حاشیه نمایشگاه گردشگری تبریز انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی استان اردبیل با تورساب ترکیه و انجمن دفاتر خدمات مسافرتی عراق تفاهمنامه امضا کردند.

معاون گردشگری استان اردبیل افزود: این توافق سه جانبه با هدف برگزاری تورهای اینفو به دست آمده است و می‌تواند در معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان در سطح فراملی موثر باشد.

او تاکید کرد: کشورهای ترکیه و عراق جزو کشورهای هدف ما در جذب گردشگران خارجی محسوب می‌شوند و همکاری انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی استان با انجمن‌های مشابه در این کشورها یکی از راه‌های افزایش مراودات و جذب گردشگر است.

نجارقابل با اشاره به حضور در نمایشگاه گردشگری تبریز، ادامه داد: اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل با همراهی تشکل‌ها و فعالان بخش خصوصی در حوزه گردشگری در این نمایشگاه حاضر بود و ظرفیت‌های گردشگری استان در این نمایشگاه معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402073001885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha