جلسه مجمع عمومی انجمن صنفی مدیران دفاتر خدمات مسافرتی قم برگزار شد

جلسه مجمع عمومی و سالانه و انتخابات بازرسی انجمن صنفی مدیران دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و زیارتی استان قم، 26 مهرماه جاری با حضور حداکثری اعضای این انجمن در مجتمع اُسوه شهر قم برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، این جلسه با حضور علیرضا ارجمندی مدیرکل و مجید ستایش معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم برگزار شد. 

در این جلسه با توجه به نقطه‌نظرات بیان‌شده توسط تعدادی از مدیران دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و زیارتی استان قم مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم در سخنانی به تشریح برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در این زمینه پرداخت.

ارجمندی همچنین به تشکیل جلسه با دیگر مدیران استان، برای محدود شدن فعالیت دلالان و گسترش فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی در بخش «گردشگری سلامت» اشاره و بر لزوم تشکیل صندوق سرمایه‌گذاری در این انجمن صنفی تاکید کرد.
او همچنین تشکیل جلسه‌ای با حضور مدیرکل اداره‌کل امور مالیاتی استان قم را ضروری دانست.  

بر اساس این گزارش، پس از برگزاری انتخابات بازرسی انجمن صنفی مدیران دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و زیارتی استان قم، معصومه سخا به عنوان بازرس اصلی و فرزانه صابری فرد به‌عنوان بازرس علی‌البدل این انجمن انتخاب شدند. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402073001887

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha