مصوبات امروز مجلس باعث توسعه گردشگری، صنایع‌دستی و تقویت حوزه میراث فرهنگی می‌شود

معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: مصوبات امروز مجلس باعث توسعه حوزه گردشگری و صنایع‌دستی و نیز تقویت حوزه میراث‌فرهنگی می‌شود.

جواد واحدی معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امروز یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ در گفت و گو با خبرنگار میراث‌آریا با اشاره به مصوبات جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در جلسه امروز صبح مجلس شورای اسلامی، نمایندگان موضوعات مهمی را در سه حوزه ماموریتی این وزارتخانه بررسی و تصویب کردند.

او با اشاره به این که تمامی این مصوبات در اخبار جداگانه و به صورت کامل در پایگاه خبری میراث‌آریا منتشر شده است، افزود: خوشبختانه امروز شاهد اتفاقات بسیار خوب در مجلس بودیم که به طور حتم نشان‌دهنده حمایت نمایندگان از ماموریت‌های این وزارتخانه و توجه کامل مجلس به سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، یادآور شد: نمایندگان در نشست علنی نوبت صبح امروز و در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه، موضوعات بسیار خوبی را تصویب کردند که جا دارد از رئیس، اعضای هیات‌رئیسه و نمایندگان کمیسیون‌های مختلف به ویژه رئیس فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس تشکر و قدردانی داشته باشیم.

او افزود: مصوبات امروز به طور حتم باعث رونق گردشگری و صنایع‌دستی و نیز تقویت حوزه میراث‌فرهنگی خواهد شد که به‌عنوان مثال می‌توان به معافیت واردات کشتی‌های گردشگری و شناورهای تفریحی از حقوق ورودی، ثبت ۱۵۰ مکان مرتبط با حوادث مهم انقلاب اسلامی در فهرست آثار ملی، اجازه مجلس به وزارت میراث‌فرهنگی برای اعطای مجوز تسهیل‌گر سرمایه‌گذاری، تعیین معافیت حقوق ورودی وسایل نقلیه و تجهیزات ویژه گردشگری و ... اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402073001920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha