حکم تمدید ریاست کمیته دستگاهی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری به مصطفی ده‌پهلوان اعطا شد

حکم تمدید ریاست کمیته دستگاهی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری توسط علی‌اکبر مسگر، معاون حمایت و گفتمان‌سازی هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره به مصطفی ده‌پهلوان اعطا شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، کمیته دستگاهی پژوهشگاه از  27 مهرماه 1400 با صدور مجوز از سوی هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره آغاز به کار کرد که در راستای انجام فعالیت‌های اثر گذار دراین حوزه، تا کنون 7جلسه برگزار شده است.

در این راستا و پس از برگزاری 38 کرسی ترویجی موفق، طی نشستی با حضور ذات‌الله نیکزاد معاون پژوهشی، مهدیه بُد معاون فناوری و کاربردی‌سازی، نوروز رجبی مشاور، علی‌اکبر مسگر معاون هیأت حمایت و گفتمان‌سازی، رجاء معالی و اکرم حسینجانی حکم تمدید ریاست کمیته دستگاهی پژوهشگاه از سوی هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره به مصطفی ده‌پهلوان اعطا شد.

با توجه به اخذ مجوز تشکیل کمیته دستگاهی، پژوهشگاه درخصوص تأیید موضوعات کرسی‌های ترویجی دارای اختیار است و درخصوص کرسی‌های علمی تخصصی می‌تواند، ضمن ارزیابی اثر یا طرح‌نامه صاحب‌نظر ناقدان یا داوران را بر اساس آیین‌نامه نحوه و شرایط انتخاب داوران و ناقدان، به دبیرخانه هیأت پیشنهاد دهد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402080100040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha