جشن شکرانه انار یاقوت سرخ و نمایشگاه ناردونه برگزار می‌شود

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر از برگزاری جشن شکرانه انار یاقوت سرخ، به همراه نمایشگاه ناردونه در شهر درجزین خبر داد.

 به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، مهدی متقی ضمن دعوت از علاقه‌مندان و گردشگران گفت: جشن شکرانه انار یاقوت سرخ، به همراه نمایشگاه ناردونه به مدت چهار روز از ۶ الی ۸ آبان ماه سال جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در سالن ورزشی الزهرا(س) واقع در شهر درجزین برگزار می‌شود.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر افزود: فروش محصول انار و فرآورده‌های آن، فروش خوراک و نان‌های محلی، عرضه محصولات محلی باغی و لبنی، برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی، اجرای برنامه‌های شاد و فرهنگی و … ازجمله برنامه‌های این جشن و نمایشگاه است.

متقی گفت: این جشنواره باهدف رونق اقتصاد بومی و محلی و معرفی هویت اجتماعی و فرهنگی منطقه و برند سازی گردشگری و انار این شهر برگزار می‌شود.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر بیان کرد: افتتاحیه نمایشگاه ناردونه هم‌زمان با مراسم جشن شکرانه روز جمعه ۵ آبان ماه ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود و غرفه‌های فروش ویژه انار از ۹ صبح تا ۲۱ در طول مدت برگزار این نمایشگاه، برای ارائه یاقوت سرخ درجزین بر پا است.

شهر درجزین در فاصله ۵ کیلومتری شمال شهرستان سمنان و ۱۰ کیلومتری جنوب شهرستان  مهدی‌شهر قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402080200067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha