تحقق شاخص‌های اختصاصی اداره‌کل میراث‌فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در ارزیابی عملکرد سازمان اداری و استخدامی کشور

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از تحقق شاخص‌های اختصاصی این اداره‌کل در ارزیابی عملکرد سازمان اداری و استخدامی کشور خبرداد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی‌پور اظهار کرد: بر اساس ارزیابی که سازمان اداری و استخدامی کشور در حوزه عملکرد دستگاه‌های اجرایی داشته است این اداره‌کل در حوزه شاخص‌های اختصاصی نمرات برتر را کسب کرده است.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: احیا رشته‌های منسوخ‌شده صنایع‌دستی، ثبت ملی روستاهای صنایع‌دستی، مستند نگاری و حفظ حقوق مالکیت معنوی، اشتغال ایجادشده در حوزه صنایع‌دستی ازجمله شاخص‌های تحقق‌یافته در حوزه صنایع‌دستی استان بوده است.

طالبی‌پور افزود: افزایش موزه‌های فعال بخش خصوصی در استان، ثبت میراث ناملموس در فهرست آثار ملی، ثبت آثار طبیعی استان در فهرست آثار ملی، حفظ و مرمت اشیاء تاریخی استان، سامان‌دهی پایگاه ملی در بافت تاریخی دهدشت ازجمله شاخص‌های تحقق‌یافته در حوزه میراث‌فرهنگی این اداره کل بوده است.

او ادامه داد: افزایش مراکز اقامتی در سطح شهرستان‌های استان، افزایش در میزان رسیدگی به شکایات از تورها و خدمات مسافرتی و گردشگری، رشد در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در حوزه گردشگری، تعهد در تحقق اشتغال در حوزه گردشگری نیز از شاخص‌های تحقق‌یافته در حوزه گردشگری این اداره کل بوده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از موفقیت واحد روابط عمومی این اداره‌کل در ارزیابی شاخص‌های عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور خبرداد و گفت: واحد روابط عمومی این اداره‌کل نیز توانسته در موارد ارتباط با رسانه، روابط عمومی الکترونیک، استفاده از رسانه‌ها نوین و میزان روشنگری نسبت به انتقادات، شایعات و ابهامات نمرات برتر را کسب کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402080800388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha