نخستین جلسه گروه کاری گردشگری لرستان برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از برگزاری نخستین جلسه گروه کاری گردشگری استان زیر نظر کارگروه امور زیربنایی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور سه‌شنبه 23 آبان‌ماه 1402 با اعلام این خبر گفت: نخستین جلسه گروه کاری گردشگری لرستان زیر نظر کارگروه امور زیربنایی استان با محوریت ایجاد زیرساخت‌های گردشگری برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اظهار کرد: در این جلسه ایجاد اقامتگاه بوم‌گردی و مجتمع گردشگری در استان به تصویب گروه کاری گردشگری رسید.

او ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای برنامه‌ریزی استان، از این پس کلیه طرح‌های گردشگری به صورت تخصصی در این کارگروه بررسی و در نهایت به دبیرخانه کارگروه امور زیربنایی استان اعلام می شوند.

حسن‌پور با بیان اینکه طرح‌های جلسه گروه کاری گردشگری لرستان با حضور مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی مصوب خواهد شد افزود: گردشگری یک صنعت فرابخشی است و برای حرکت در مسیر توسعه این صنعت تعامل و همکاری همه دستگاههای اجرایی ضروری خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اضافه کرد: لرستان ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه گردشگری دارد که ایجاد زیرساخت‌های لازم در این زمینه، رونق اقتصاد و اشتغال را به دنبال دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082301229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha