جشنواره «ایرانِ من» در ۲ حوزه انشاء و نقاشی ویژه کودکان/ تمدید زمان فراخوان

پژوهشکده مردم‌شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با همکاری کانون فرهنگی هنری دایا و نگارخانه آپامه به‌ مناسبت روز جهانی کودک که مصادف با ۲۹ آبان است جشنواره «ایران من» را در دو حوزه انشاء و نقاشی ویژه کودکان ۷ تا ۱۲ سال برگزار می‌کند.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، با توجه به استقبال کودکان ایرانی از این جشنواره زمان دریافت آثار تا تاریخ ۲۰ آذر ماه تمدید شده است و نتایج این جشنواره و نمایشگاه‌های آن در ابتدای دی‌ماه اعلام و برگزار خواهد شد.

کودکان از سرتاسر جهان می‌توانند آثار خود را در بخش انشاء و نقاشی در جشنواره «ایران من» شرکت دهند.متن نوشتاری در قالب انشاء (در هر شکلی که دوست دارند) و نقاشی در کاغذ مقوایی به اندازه A۳ قابل پذیرش است.

انشاء می‌تواند به توصیف نگاه و احساس کودکان ایرانی به وطن عزیز خویش ایران و چشم‌اندازهای گوناگون طبیعی، تاریخی و فرهنگی آن پرداخته شود و نقاشی می‌تواند تصویرگری تمامی چشم‌اندازهای زندگی از صورت‌های فرهنگی تا طبیعت ایران باشد.

از کودکان علاقه‌مند دعوت می‌شود تا آثار خود را تا تاریخ ۲۰ آذرماه ۱۴۰۲، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به آثار برگزیده لوح تقدیر و جوایزی از طرف متولیان برگزاری جشنواره اهدا خواهد شد و آثار یاد شده علاوه بر چاپ در قالب کتاب از طرف پژوهشکده مردم‌شناسی، در نمایشگاه‌های مختلف در سطح کشور و خارج از کشور به نمایش در خواهد آمد و همچنین در سایت نگارخانه آپامه به آدرس http://www.apameh.org به نمایش در خواهند آمد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082301259

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha