رویدادهای ترکیبی گردشگری و ورزشی در جزیره ابوموسی برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: رویدادهای ترکیبی گردشگری و ورزشی در ابوموسی برگزار می‌شود.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز یکشنبه 28 آبان ماه 1402 در راستای تطبیق شرایط و بررسی امکانات برگزاری رویدادهای ترکیبی گردشگری و ورزشی از زیرساخت‌های ساحلی جزیره ابوموسی بازدید کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های ساحلی و دریایی جزیره ابوموسی گفت: با توجه به سواحل زیبای ابوموسی و بهره‌گیری از ظرفیت های گردشگری آن، با همکاری استانداری، منطقه پنجم ندسا، فرمانداری، اداره‌کل ورزش و جوانان، کانون اتومبیلرانی و هیئت‌ ورزش‌های همگانی، رویدادهای ترکیبی گردشگری و ورزشی شامل رالی اتومبیلرانی، ورزش های آبی ساحلی و... در زمستان سال جاری در ابوموسی برگزار می‌شود.

محسنی ادامه داد: برگزاری رویدادهای گردشگری و ورزشی در جزیره ابوموسی باهدف معرفی این جزیره به‌منظور توزیع مناسب سفر در جزایر انجام خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان اظهار کرد: گردشگری ورزشی علاوه بر ایجاد شادی و نشاط و بهبود سلامت جامعه باعث تقویت کسب و کارهای محلی در جزیره می‌شود.

در ادامه مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان نشستی با سردار علمایی فرمانده منطقه پنجم ندسا در راستای هم افزایی مشترک برگزار شد.

سردار عظمایی فرماندهی منطقه از هر گونه پشتیبانی برای رونق گردشگری که کمک به توسعه  و معیشت ساکنان جزیره را به همراه داشته باشد، حمایت کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082801598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha