اجرای مرحله سوم گشت مشترک طرح نظارتی بر مجتمع های خدمات رفاهی مرکزی

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرندیه گفت: مرحله سوم گشت مشترک بازدید نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی مجتمع‌های خدمات‌ رفاهی و واحدهای بین‌راهی محورهای مواصلاتی شهرستان ساوه آغاز شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، زهرا رنجبر امروز 6 آذر 1402 با اعلام این خبر افزود: اجرای مرحله سوم گشت مشترک با حضور نمایندگان ادارات استانداری مرکزی، راهداری، حمل و نقل جاده‌ای، شبکه بهداشت و درمان و اداره‌کل میراث فرهنگی از مجتمع‌های خدمات رفاهی و واحدهای پذیرایی و بین‌راهی به صورت تخصصی انجام شد. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرندیه با اشاره به اینکه در این بازرسی‌ها رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، داشتن نرخ‌نامه، ارائه خدمات با کیفیت مناسب از مواردی است که مد نظر قرار میگیرد افزود: بازدید روز گذشته که در محور اتوبان ساوه_تهران و بالعکس انجام شد از 4 مجتمع خدمات رفاهی بازدید به عمل آمد که 2 واحد تشویق، به یک واحد تذکر شفاهی داده شد و یک واحد در حال بازسازی سرویس‌های بهداشتی است.

رنجبر گفت: وجدان کاری به منظور ارائه خدمات بهتر به مسافران از مسائلی است که تمام افراد ارائه دهنده خدمات به مسافران باید به آن توجه داشته باشند.

او اضافه کرد: نظارت بر کیفیت و کمیت خدمات، ارایه سرویس مناسب به مسافران و کنترل رعایت بهداشت در مجتمع‌های خدمات رفاهی توسط کارشناسان استان انجام می‌شود.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1402090600286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha