همه ظرفیت‌های کرمانشاه را در نمایشگاه گردشگری تهران معرفی می‌کنیم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران مهمترین ودبزرگترین رویداد گردشگری کشور است که باید همه ظرفیت‌های استان کرمانشاه را در آن معرفی کنیم.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز یکشنبه ۱۲ آذرماه در جلسه برنامه‌ریزی برای شرکت در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران که در بهمن ماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: این نمایشگاه بزرگترین رویداد گردشگری کشور با حضور همه استان‌ها است که هرساله برای معرفی جاذبه‌ها، ظرفیت‌ها، زیرساخت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: یک رقابت ویژه میان استان‌ها برای معرفی هرچه بهتر ظرفیت‌های گردشگری در این رویداد وجود دارد و ما نیز باید همه توان خود را به کار بگیریم که کرمانشاه را آن طور که شایسته آن است، معرفی کنیم. 

او افزود: حضور قدرتمند در این نمایشگاه نیازمند همکاری همه جانبه دستگاه‌های مرتبط و حمایت ویژه مجموعه مدیریت ارشد استان است. 

فرمانی گفت: همه توان خود و دستگاه‌های ذی‌ربط را به کار خواهیم گرفت که امسال بسیار پربارتر در این نمایشگاه حضور داشته باشیم. 

او ادامه داد:  نقش بخش خصوصی نیز در این رویداد بسیار اثرگذار است که بتوانند، به خوبی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را برای مخاطبین سراسر کشور معرفی کنند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: معرفی ظرفیت‌های گردشگری سلامت، شهرهای ملی صنایع‌دستی و کرمانشاه به عنوان جهان شهر خلاق خوراک از دیگر مواردی است که در این نمایشگاه مورد توجه قرار خواهد گرفت. 

او افزود: معرفی بسته‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری یکی دیگر از مواردی است که در این نمایشگاه باید به خوبی معرفی شود.

فرمانی در خاتمه با تاکید بر اینکه باید از هر فضا و فرصتی که پیش می‌آید برای معرفی کرمانشاه به بهترین شکل استفاده کنیم، گفت: امیدواریم همه دستگاه‌های مرتبط با حوزه گردشگری با یک همکاری و همراهی مناسب شرایط مناسبی را برای معرفی هرچه بهتر استان فراهم کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402091200642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha