تجلیل از ۲ هنرمند صنایع‌دستی استان سمنان به‌عنوان کارآفرین و فناور برتر استان

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: از دو هنرمند صنایع‌دستی استان سمنان به‌عنوان کارآفرین و فناور برتر استان تجلیل شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، سمانه سلطانی‌پور گفت: در جشنواره تجلیل از محققان و پژوهشگران برتر استان سمنان که روز دوشنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۲ برگزار شد، از زیبا اسلامی و ملیحه ذوالفقاریان دو هنرمند صنایع‌دستی استان سمنان تقدیر شد.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با اشاره به اینکه این مراسم باهدف ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری و ارج نهادن به نقش‌آفرینان زیست‌بوم فناوری و نوآوری برگزار شد، افزود: در این مراسم از زیبا اسلامی، هنرمند صنایع‌دستی در رشته چرم و مدیرعامل شرکت خلاق چرم ادیم کارا آترین به‌عنوان فناور برگزیده استان سمنان تقدیر به عمل آمد.

سلطانی‌پور بابیان اینکه اشتغال‌زایی، تولید محصول دانش‌بنیان و خلاقیت از جمله شاخصه‌های انتخاب فناوران و پژوهشگران برتر بوده است، گفت: در این جشنواره از ملیحه ذوالفقاریان، هنرمند و صنعتگر و مدیر مجموعه صنایع‌دستی و گردشگری سورتا نیز به‌عنوان بانوی کارآفرین برتر استان تجلیل شد.

جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران استان سمنان با حضور استاندار، مسئولان استانی و دانشگاهیان و پژوهشگران و فناوران برگزیده استان سمنان برگزار شد و از ۱۳۷ پژوهشگر برتر استان سمنان در بخش‌های دانشجویی، اساتید، پارک‌های علم و فناوری، دستگاه‌های اجرایی و پژوهندگان برتر اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان در بخش معلمان و دانش‌آموزی، صنعتگران، تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، صنایع‌دستی، خیرین و واقفین آموزش عالی و بانوی کارآفرین قدردانی شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092801534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha