نصب مجدد سنگ قبر شیخ عبدالله راشد در اسدآباد همدان

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسدآباد گفت: سنگ قبر عالم ربانی شیخ عبدالله راشد از محل این اداره به پارک شهید رجایی شهر اسدآباد انتقال داده شد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، کامران شایگان گفت: طی پیگیری و هماهنگی انجام شده توسط حجت السلام و المسلمین موحدی امام جمعه شهرستان اسدآباد با شهرداری اسدآباد این شهرداری نسبت به بازسازی، محوطه سازی و ساخت سازه برای قبر شیخ عبدالله راشد اقدام کرد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسدآباد افزود: سنگ قبر شیخ عبدالله راشد که در سالیان گذشته به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسدآباد انتقال داده شده بود طی هماهنگی شهرداری و میراث‌فرهنگی ، سنگ قبر یاد شده مجدداً به جای اول خود بازگردانده شد.

او تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) نیز در رابطه با این عالم ربانی بزرگ فرموده‌اند: «در شهر اسدآباد عالم ربانی عبدالله راشد مدفون است که خاک پایش مطاف اهل دل و ملجأ حاجتمندان و افتخاری برای شهر اسدآباد است» و سه بار تکرار کرده‌اند «هرکس این عالم ربانی را زیارت کند، مثل این است که در شهر مقدس مشهد حضرت امام رضا علیه‌السلام را زیارت کرده است».

انتهای پیام/

کد خبر 1402100300100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha