نخستین سمینار آموزشی ارتقای سطح کیفی سرمایه‌گذاری در اقامتگاه‌های بوم گردی برگزار می‌شود

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برگزاری نخستین سمینار آموزشی ارتقای سطح کیفی سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های گردشگری در اقامتگاه‌های بوم‌گردی ایران خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، نگار سریع‌الاطلاق گفت: نخستین سمینار آموزشی ارتقای سطح کیفی سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های گردشگری در اقامتگاه‌های بوم‌گردی ایران ۲۰ و ۲۱ دی ماه در اردبیل برگزار می‌شود.

معاون سرمایه‌گذاری استان اردبیل افزود: هدف از برگزاری این سمینار آموزشی، ارتقای سطح کیفی سرمایه‌گذاری در حوزه بوم‌گردی‌ها است و متخصصان، فعالان و سرمایه‌گذاران موفق حوزه بوم گردی‌ها در این سمینار تجربیات خود را انتقال خواهند داد.

او تاکید کرد: آشنایی با روند سرمایه‌گذاری در اقامتگاه‌های بوم گردی، معماری بومی، ضوابط و الگوهای کالبدی برای اقامتگاه‌های بوم‌گردی از جمله محورهای اصلی این سمینار هستند.

سریع‌الاطلاق ادامه داد: همچنین معرفی تجربه‌های موفق اقامتگاه‌های بوم‌گردی، توسعه تعاملات روستایی و مشارکت اجتماعی روستاییان در بوم‌گردی، منظومه‌های روستایی بنیاد مسکن و نقش آن در توسعه گردشگری روستایی و بوم‌گردی از جمله سایر محورهای این سمینار خواهد بود.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه بوم‌گردی‌ها یکی از بهترین فرصت‌ها در راستای توسعه تاسیسات گردشگری است که ارائه آموزش‌ها و تجربیات در این سمینار می‌تواند به ارتقای سطح خدمات این حوزه منجر شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100300123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha