لزوم توسعه گردشگری استان یزد با توجه به هویت فرهنگی

نشستی با موضوع همفکری و تعامل با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، دبیر و اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد تشکیل شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، در این نشست که روز گذشته پنجم دی‌ماه در محل اداره کل برگزار شد، سید محمد رستگاری گفت: در سیاست‌های کلان نظام بر توسعه گردشگری تأکید شده است، اما دغدغه‌های فرهنگی و توجه به اعتقادات مذهبی و آداب‌ورسوم مردم استان یزد هم بسیار مهم است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد افزود: ما در راستای توسعه گردشگری یزد با حفظ موازین اسلامی، فرهنگی و در نظر گرفتن تمام چارچوب‌های دین تلاش خواهیم کرد.

به گفته او رسیدن به مفاهیم و گفتمان مشترک، اتخاذ تصمیم‌های صحیح و تشکیل تیم مشترک از نمایندگان تأسیسات گردشگری و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، ارائه پیشنهادات و راه‌کار مناسب در راستای توسعه گردشگری استان با توجه به حفظ اصالت و هویت دینی و فرهنگی یزد و حفظ جایگاه گردشگری استان در میان استان‌های کشور از دیگر موضوعات مهمی است که باید به آن‌ها توجه داشته باشیم.

لزوم تشکیل جلسه با حضور مسئولین انجمن‌های گردشگری استان، لزوم زمینه‌سازی برای حضور پررنگ‌تر گردشگر در استان، همکاری گروه‌های آمر به معروف و ناهی از منکر با سعه‌صدر بالا و برگزاری برنامه‌های فرهنگی متفاوت در بافت و بناهای تاریخی از موضوعاتی بود که مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در این نشست بر آن‌ها تأکید کرد.

لزوم توسعه گردشگری استان یزد با توجه به هویت فرهنگی

لزوم توسعه گردشگری استان یزد با توجه به هویت فرهنگی

لزوم توسعه گردشگری استان یزد با توجه به هویت فرهنگی

انتهای پیام/

کد خبر 1402100600273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha