زیرساخت‌های مخابراتی آشوراده برای استفاده مردم منطقه و گردشگران تقویت می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، زیرساخت‌های مخابراتی جزیره آشوراده تأمین و تقویت می‌شود.

عیسی زارع‌پور در گقت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا، با اشاره به اجرای طرح احیای جزیره آشوراده با حضور رئیس‌جمهوری، اظهار کرد: یکی از نیازهای مهم جزیره آشوراده، تأمین زیرساخت‌های مخابراتی این جزیره است. در همین رابطه به همکاران‌مان در استان گلستان گفته‌ایم که حتما این کار انجام شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: طرح احیای جزیره آشوراده، هفته گذشته با حضور رئیس‌جمهوری آغاز شد. من نیز در آن سفر به اتفاق وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست و سایر مسئولان حضور داشتم. اتفاق بسیار بزرگی است و کار بسیار خوبی انجام شده و برای توسعه این جزیره مهم ایرانی، زیرساخت‌های مخابراتی این جزیره تأمین و تقویت خواهد شد.

او در ادامه با اشاره به اهمیت رعایت مسائل زیست‌محیطی در آشوراده، یادآور شد: تمام اتفاقات و طرح‌های انجام شده در جزیره آشوراده، با رعایت حفظ مسائل مخیط‌زیست است و در توسعه زیرساخت‌های مخابراتی این جزیره نیز به طور حتم این مسئله مورد توجه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100700317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha