تلاش برای برندسازی بر پایه مفرغ‌های لرستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: برای برندسازی و معرفی بیشتر جاذبه‌های لرستان بر پایه مفرغ‌های استان در تلاشیم.

به گزارش میراث آریا به نقل روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان، عطا حسن‌پور روز یکشنبه دهم دی ماه ۱۴۰۲ در نشست مشترک با آرش نورآقایی فعال حوزه گردشگری و رسانه و صاحب‌نظر این حوزه، با اشاره به قدمت تاریخی اشیای مفرغی لرستان اظهار کرد: با بهره‌گیری از نقش‌مایه‌های موجود بر روی مفرغ لرستان، می‌توان به سمت برندسازی و معرفی بیشتر این اشیا پرداخت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان در ادامه تولید محتوا و بهره‌گیری از دانش رسانه‌ای را در حوزه گردشگری بسیار مهم دانست و گفت: باید با تولید محتوا و معرفی بیشتر جاذبه‌های گردشگری در راستای جذب بیشتر گردشگران و امکان توقف آنان در مسیرهای گردشگرپذیر اقدام کنیم.

او گفت: در خصوص راههای ارتباطی به نقاط گردشگرپذیر شهرستان‌های دورود، نورآباد و خرم‌آباد باید بیش از پیش تلاش شود تا گردشگران و بازدیدکنندگان به این نقاط دسترسی داشته باشند.

نورآقایی، فعال حوزه گردشگری و رسانه و صاحب نظر این حوزه نیز، برندسازی را یکی از راهکارهای مهم معرفی بیشتر جاذبه‌های تاریخی لرستان دانست.

او گفت: جاذبه‌های طبیعی و تاریخی لرستان استعداد بالایی برای جذب گردشگر داشته و می‌توان با تولید محتوا، برای معرفی بیشتر این آثار اقدام کرد. در این دیدار، ضمن تاکید بر اهمیت استفاده از حوزه گردشگری برای بالا بردن زمینه اشتغال در استان، راهکارهای مختلفی در خصوص این مهم مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101000494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha