برگزاری تور بافت‌گردی در یزد ویژه بانوان

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از برگزاری تور گردشگری بافت‌تاریخی یزد ویژه بانوان راهنمای گردشگری به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) و گرامی‌داشت روز زن خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، هما خورشیدی روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) و گرامی‌داشت روز زن با اعلام این خبر گفت: روز گذشته به منظور تکریم بانوان، این تور در مسیر گردشگری بافت‌تاریخی یزد از دروازه مالمیر تا حسینیه هشت برگزار شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد ادامه داد: در این تور ۲۰ نفر از بانوان راهنمای گردشگری از جاذبه‌های این مسیر بازدید کردند.خورشیدی هدف از برگزاری آن را تکریم بانوان، تقویت روحیه شادابی و نشاط و ارتقا سطح دانش تخصصی در حوزه میراث‌فرهنگی و تاریخی عنوان کرد.

او خاطرنشان کرد: پیمایش یک مسیر جدید در بافت تاریخی یزد با رویکرد معرفی محور گردشگری دوره اتابکان و تنوع بخشی به محورهای گردشگری داخل بافت و ارائه محتوای جدیدی از آن از دیگر اهداف برگزاری این تور بود.

برگزاری تور بافت‌گردی در یزد ویژه بانوان

برگزاری تور بافت‌گردی در یزد ویژه بانوان

برگزاری تور بافت‌گردی در یزد ویژه بانوان

انتهای پیام/

کد خبر 1402101300708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha