نصب ٥٠ تابلوی اطلاع‌رسانی نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی در کردستان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: به‌منظور راهنمایی شهروندان و گردشگران در سطح استان، ٥٠ تابلوی راهنمای نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی تهیه و نصب شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل ازروابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، آرمان وطن‌دوست روز پنجشنبه ١٤ دی‌ماه در نشستی که با حضور مشاور و بازرس ویژه حراست وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد، اظهار کرد: در راستای سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی، در مرحله اول ٥٠ تابلوی راهنمای سرویس بهداشتی در محورهای اصلی استان برای اطلاع‌رسانی گردشگران، مسافران و زائران نصب شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان با بیان اینکه سامان‌دهی مراکز خدماتی و سرویس‌های بهداشتی در محورهای مواصلاتی استان از جمله اولویت‌های این اداره‌کل است، افزود: در جلسه‌ای که با حضور معاون گردشگری برگزار شد از عملکرد سرویس‌های بهداشتی و ستاد اربعین استان اعلام رضایت شده است.

او عنوان کرد: با هماهنگی معاونت عمرانی استانداری کردستان، فرمانداران و شهرداران شهرستان‌های استان، ٢١ نقطه در ورودی شهرها برای احداث سرویس‌های بهداشتی شناسایی‌ شده است.

وطن‌دوست با اشاره به نصب بیش از ٢٠٠ برچسب رسیدگی به شکایات برای ارائه بهتر خدمات به گردشگران یادآور شد: مسافران و گردشگران می‌توانند هرگونه مشکل در تمامی سرویس‌های بهداشتی را با شماره ٠٩٦٢٩ در میان بگذارند که در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات و پیگیری مطالبات مردمی اقدام خواهد شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان بیان کرد: بازدیدهای مستمر از سرویس‌های بهداشتی واقع در محورهای گردشگری استان برای تجهیز و رفع نواقص این واحدها با جدیت درحال انجام است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101400772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha