اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ به فروشگاه‌های صنایع‌دستی سمنان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: به فروشگاه‌های صنایع‌دستی تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ اعطا می‌شود.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم‌زاده با اعلام این خبر افزود: تمامی هنرمندان دارای مجوز و متقاضیان ایجاد فروشگاه صنایع‌دستی می‌توانند برای دریافت تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید با شرایط ویژه اقدام کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان در خصوص امکان بهره‌مندی صنعتگران و هنرمندان صنایع‌دستی از تسهیلات مذکور افزود: در این راستا متقاضیانی که مجوز و پروانه فروشگاه صنایع‌دستی دارند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به واحد صنایع‌دستی ادارات میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان‌های استان مراجعه کنند.

کرم‌زاده با بیان اینکه با پرداخت تسهیلات و حمایت از فروشگاه‌های صنایع‌دستی، کارگاه‌های بزرگ و کوچک صنایع‌دستی در شهرستان‌ها حمایت می‌شوند، گفت: این تسهیلات برای حمایت از فروشگاه‌های صنایع‌دستی و به‌منظور راه‌اندازی فروشگاه، خرید مواد اولیه و کالای صنایع‌دستی اعطا می‌شود که این مهم در اشتغال‌زایی و رونق کسب‌وکارها و حفظ اصالت هنر در استان مؤثر است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102001181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha