ضرورت برنامه‌ریزی برای حمایت از هنرمندان بسیجی استان اصفهان

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، همزمان با پایان دومین نمایشگاه استانی صنایع‌دستی بسیج استان اصفهان از برنامه‌ریزی به‌منظور حمایت از هنرمندان بسیجی استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، دومین نمایشگاه استانی صنایع‌دستی بسیج هنرمندان استان اصفهان روز شنبه ۲۳ دی‌ماه به کار خود پایان داد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در حاشیه مراسم پایانی این نمایشگاه، گفت: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های اداره‌کل میراث فرهنگی استان، توسعه توأمان صنایع‌دستی و گردشگری در استان به‌عنوان پیشران توسعه اصفهان است.

او ادامه داد: با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان توانستیم ۲ سال پیاپی جشنواره صنایع‌دستی بسیج استان اصفهان را برگزار کنیم و امروز با توافقی که رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان انجام شد، تلاش می‌کنیم تا دبیرخانه دائم این جشنواره را به‌منظور حمایت از هنرمندان بسیجی استان با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان و معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی این اداره‌کل راه‌اندازی و ضمن برنامه‌ریزی برای برگزاری سومین جشنواره، حمایت مالی از هنرمندان مشارکت‌کننده در این جشنواره از طریق پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در دستور کار این اداره‌کل و سازمان بسیج هنرمندان استان قرار خواهد گرفت.

در جشنواره امسال ۸۰ اثر فاخر منتخب هنرمندان صنایع‌دستی استان اصفهان در قالب حمایت از هنرهای سنتی در حال زوال در گالری نقش خانه اصفهان به نمایش درآمد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102401361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha