مراحل اجرایی ساخت موزه شهرداری قم در سال آینده آغاز خواهد شد

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم اعلام کرد که مراحل اجرایی احداث موزه شهرداری قم در سال آینده آغاز خواهد شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، مهدی کلانترزاده اظهار کرد: مطالعاتی در زمینه ساخت موزه شهرداری قم در دست انجام است و با توجه به پیش‌بینی بودجه‌های مناسب و پیگیری‌های شهردار قم، امیدواریم کارهای اجرایی این موزه در سال آینده آغاز شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم، با درخواست از هنرمندان برای کمک به افزایش ظرفیت‌های هنری و فرهنگی این موزه گفت: مجموعه شهرداری این آمادگی را دارد که تور روایت پیشرفت ویژه هنرمندان برای آشنایی با دستاوردها و فعالیت‌های مدیریت شهری برگزار کند.

او در بخش دیگر سخنان خود، با بیان این که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، یکشنبه‌های هر هفته در راستای جهاد تبیین نشست‌های صمیمی با حضور سید مرتضی سقاییان‌نژاد شهردار قم برگزار می‌شود، گفت: این نشست‌ها با حضور ائمه جماعات، فعالان فرهنگی، هیئت‌های مذهبی، هنرمندان، ورزشکاران، استادان، دانشجویان و... برگزار شده است و یا برگزار خواهد شد.

کلانترزاده با تأکید بر این که این نشست‌ها به ‌منظور ارائه هر چند کوتاه از فعالیت‌های مجموعه بزرگ مدیریت شهری قم است، اذعان کرد: شناخت بیش‌تر نخبگان جامعه از فعالیت‌های شهرداری موجب افزایش سرمایه اجتماعی این مجموعه و ارائه گزارشی از فعالیت‌ها می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102601597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha