طبیعت‌گردی و گردشگری ماجراجویانه ایلام را در تهران ببینید

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از حضور فعال استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با موضوع طبیعت‌گردی و گردشگری ماجراجویانه خبر داد. 

به گزارش میراث آریا، فرزاد شریفی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه های گردشگری ظرفیت‌های لازم را برای ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند، اظهار کرد: این نمایشگاه هرساله برگزار می‌شود تا علاقه‌مندان قبل از تعطیلات ایام نوروز با جاذبه‌های گردشگری استان‌ها آشنا شوند و همچنین شاهد نوروزی با سفرهای پررونق در ایام تعطیلات نوروزی باشیم. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: استان ایلام همانند سال‌های گذشته با تمام امکانات موجود در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران به‌منظور معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان با موضوع طبیعت‌گردی و گردشگری ماجراجویانه حضور دارد. 

او با بیان اینکه این نمایشگاه از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه برگزار می‌شود، گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری ایران و متنوع کردن حضور بخش خصوصی است. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ایلام اضافه کرد: استان ایلام نیز با معرفی موسیقی آیینی سنتی و نمایش صنایع‌دستی شاخص استان، سوغات و خوراکی‌ها، فرصت‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری، دمنوش‌های ویژه استان و… در این نمایشگاه حضور فعال دارد. 

شریفی با اشاره به اینکه هدف از شرکت در این نمایشگاه معرفی هر چه بیشتر ظرفیت های گردشگری و صنایع‌دستی استان به هموطنان مان است، افزود: دفاتر خدمات گردشگری، صنایع‌دستی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و… در این نمایشگاه حضور دارند. 

او ادامه داد: در استان ایلام نیز بخش‌های مختلف درگیر با موضوع گردشگری انجمن راهنمایان گردشگری، فعالان بوم‌گردی و گردشگری ماجراجویانه حضور دارند و فرصت‌های سرمایه‌گذاری معرفی خواهد شد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ایلام  تأکید کرد: با توجه به اینکه ایلام شهر ملی گلیم نقش برجسته است دبیرخانه شهر گلیم نقش برجسته در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و همزمان هم تولیدکنندگان برجسته و فعال ما در این زمینه شرکت دارند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110300159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha