تقویت همسویی در زیست‌بوم گردشگری/ ارائه بسته سرمایه‌گذاری استان یزد در نمایشگاه گردشگری تهران

استاندار یزد بابیان اینکه انتخاب یزد به عنوان «پایتخت گردشگری کشورهای مجمع گفت‌وگوی آسیا» با همه زیر رویدادهای آن اهمیت دارد، گفت: هدف اصلی، معرفی ظرفیت‌ها و بهبود فضای فرهنگی و اقتصادی یزد و نیز ایجاد همدلی و همسویی در زیست‌بوم گردشگری است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، روز گذشته ۷ بهمن‌ماه چهارمین نشست «شورای سیاست‌گذاری یزد؛ پایتخت گردشگری کشورهای مجمع گفت‌وگوی آسیا» به منظور هم‌اندیشی در خصوص برنامه‌های استان در سال ۲۰۲۴ به ریاست استاندار برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست با بیان اینکه انتخاب یزد به عنوان «پایتخت گردشگری کشورهای مجمع گفت‌وگوی آسیا» با همه زیر رویدادهای آن اهمیت دارد، اظهار کرد: هدف اصلی، معرفی ظرفیت‌ها و بهبود فضای فرهنگی و اقتصادی یزد و نیز ایجاد همدلی و همسویی در زیست‌بوم گردشگری است.

مهران فاطمی با اشاره به اهمیت بحث خبری و روایت رویداد «یزد، پایتخت گردشگری کشورهای مجمع گفت‌وگوی آسیا» تصریح کرد: گزارش‌های خبری این رویداد باید به صورت هفتگی در سطح ملی و در قالب بخش های خبری صداوسیما و مطبوعات کشوری منتشر شود.
 
او با تأکید بر لزوم برجسته شدن این رویداد در شهر یزد، گفت: همچنین با رایزنی با شهردار تهران از برخی ظرفیت‌ها نظیر بیلبوردهای شهری برای اطلاع‌رسانی رویدادهای مرتبط با انتخاب یزد به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای مجمع گفت‌وگوی آسیا استفاده شود.  
 
استاندار یزد در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران، عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت ترغیب عموم مردم به ویژه سرمایه‌گذاران به حضور در این نمایشگاه و بازدید از غرفه یزد صورت گیرد.

فاطمی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به تدوین بسته سرمایه‌گذاری استان و صدور مجوزهای بی‌نام در برخی حوزه‌ها، این بسته در نمایشگاه گردشگری تهران ارائه و زمینه برای جذب سرمایه‌گذار در استان فراهم شود.

او در پایان تهیه بسته‌های مکتوب برای ارائه در سطح نمایشگاه گردشگری تهران را مهم دانست و گفت: در این راستا ویژه‌نامه‌هایی به منظور معرفی یزد و ظرفیت‌های آن به چندین زبان دنیا تهیه و در اختیار مراجعین قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110800448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha