تقدیر از برگزیدگان مسابقه مقاله‌نویسی با موضوع ‌رنگین‌نگارها میرملاس

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: به مناسبت میلاد با سعادت امام علی علیه‌السلام و روز پدر از برگزیدگان مسابقه مقاله‌نویسی رنگین‌نگارها میر ملاس در شهرستان کوهدشت تقدیر شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، عطا حسن‌پور افزود: این برنامه با همکاری اداره‌ میراث‌فرهنگی شهرستان کوهدشت، مدیر موسسه چندمنظوره فرهنگی ادبی «نوای مهرگان‌کده» و چند تن از پژوهش‌گران شهرستان در مدرسه روستای خلیفه برگزار شد.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان اضافه کرد: پس از بررسی آثار ارسالی، شش مقاله به عنوان برتر شناخته و مورد تقدیر قرار گرفت.

او اضافه کرد: این رویداد در راستای برنامه‌ی توانمندسازی دانش‌آموزان و اهالی روستای های سطح استان در زمینه‌ی آشنایی و حفاظت از میراث فرهنگی و مبحث گردشگری و در قالب مشارکت‌های اجتماعی انجام پذیرفته و به صورت مداوم در سایر موضوعات مرتبط با اهداف این اداره کل در نقاط مختلف استان دنبال خواهد شد.

حسن‌پور تصریح کرد: همچنین مقرر گردید دوره آموزش صنایع‌دستی توسط یکی از کارگاههای فعال شهرستان در آینده نزدیک در این روستا برگزار شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111000592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha