۳۰۶ چشمه سرویس بهداشتی در خراسان شمالی تعمیر و تجهیز شدند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: ساماندهی ۴۲ سرویس بهداشتی با ۳۰۶ چشمه در مسیرهای پرتردد در سطح استان تعمیر، تجهیز و فعال شده است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان امروز چهارشنبه ۱۸ بهمن‌ماه جاری در جلسه با بازرسان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان این مطلب تصریح کرد: با تأکید مقام عالی وزارت توسط ساماندهی این واحدهای بهداشتی شرایط مناسبی از لحاظ ارائه خدمات به گردشگران در ایام نوروز ایجاد شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در راستای سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی، در مرحله اول ۴۲ تابلوی راهنمای سرویس بهداشتی در محورهای اصلی استان برای اطلاع‌رسانی گردشگران، مسافران و زائران نصب شد.

مستوفیان با اشاره به اینکه ۵۰ تابلوی اطلاع‌رسانی برای رسیدگی به شکایات و پیشنهادها نصب شده، اظهار کرد: مسافران و شهروندان در صورت مشاهده هر گونه مشکل می‌توانند با سامانه پاسخگویی ۰۹۶۲۹ تماس حاصل کنند.

او گفت: در حال حاضر ۲۳ مورد برای احداث سرویس بهداشتی در استان جانمایی شده است که ۶ مورد از این نقاط تمام استعلام‌ها اخذ شده و آماده احداث است.

در ادامه جلسه مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به احداث بازارچه‌های صنایع‌دستی در سطح استان افزود: با توجه با دستور رئیس‌جمهور وقت، احداث بازارچه‌های دائمی و موقت فصلی صنایع‌دستی در مبادی ورودی شهرها و نقاط مسافرپذیر در خراسان شمالی در دستور کار قرار گرفته است.

مستوفیان بیان کرد: در حال حاضر بازارچه دائمی صنایع‌دستی بجنورد با استانداردهای لازم برای افراد کم‌توان تکمیل و در حال بهره‌برداری است، بازارچه دائمی صنایع‌دستی فاروج نیمه‌تمام در حال تکمیل است و در شهرستان شیروان و اسفراین با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با شهرداری زمین مشخص و در دستور کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111801159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha