مسیر همدلی در رادیو سلامت

رادیو سلامت ویژه برنامه ۲۲ بهمن را با نام مسیر همدلی به تهیه‌کنندگی یوسف فرجی و گویندگی مسعود خواجه‌وند و محمد مطلب پخش می‌کند.

به گزارش میراث آریا، شهرام زین العابدینی، مدیر گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت با اشاره به ویژه برنامه ۲۲ بهمن گفت: رادیو سلامت همچون دیگر شبکه‌های رادیویی ویژه برنامه‌ای با نام مسیر همدلی تدارک دیده است. این برنامه به تهیه‌کنندگی یوسف فرجی، سردبیری فاطمه شهبازی و گویندگی مسعود خواجه‌وند و محمد مطلب روانه آنتن می‌شود. 

او ادامه داد: این برنامه از تولیدات گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است و گزارشگری  برنامه به عهده مرجان قندی خواهد بود که از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر پخش می‌شود. این برنامه شامل مسابقه و گزارش‌های مردمی است. رئیس بسیج جامعه پزشکی، کارشناسان اورژانس و هلال احمر، روسای دانشگاه علوم پزشکی و… مهمان برنامه هستند.  

زین العابدینی در پایان افزود: همچنین بخشی از آیتم‌های برنامه به موضوع انتخابات و چهلم شهدای کرمان اختصاص دارد. همچنین گزارش‌های مردمی بخشی از برنامه را شکل می‌دهد. موضوع برنامه نیز حضور پرشور مردم نشانه اقتدار ملی است. در بخشی از برنامه رادیو سلامت محمد مطلب خواننده هم ترانه‌های حماسی را اجرا می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111801167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha