برگزاری میزگردها و پنل‌های تخصصی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

سرپرست دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: علاقه‌مندان شرکت در میزگردها و پنل‌های آموزشی و تخصصی گردشگری می‌توانند از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۶ بهمن ماه جاری به هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مراجعه کنند.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی گردشکری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، ابوطالب قاسمی سرپرست دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری با اعلام این خبر گفت: در راستای پیش‌بینی دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی هفدهمین نمایشگاه گردشگری، پنل‌ها و میزگردهای تخصصی با موضوعات مهم این حوزه برگزار خواهد شد.

قاسمی گفت: در همین راستا ۲۳ بهمن ماه جاری و همزمان با نخستین روز از برپایی نمایشگاه پنل تخصصی با موضوع « چالش های تامین مالی و سرمایه‌گذاری در طرح‌ها و پروژه‌های گردشگری» با هدف شناسایی و رفع موانع و تسهیل‌گری فرایند سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری برگزار خواهد شد.

سرپرست دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری در ادامه با اشاره به تصویب لغو روادید با ۳۲ کشور در دولت خاطرنشان کرد:  میزگرد تخصصی با موضوع « واکاوی ظرفیت‌های بازارهای نوظهور و لغو روادید شده ایران از جمله حاشیه خلیج‌فارس، هندوستان، اندونزی و چین» نیز روز ۲۵ بهمن برای علاقمندان بویژه فعالین عرصه بین‌المللی گردشگری برگزار می‌شود.

 همچنین قاسمی به موضوع اهمیت برنامه هفتم توسعه و نقش آن در برنامه‌ریزی گردشگری کشور پرداخت و در این رابطه پنل تخصصی « احکام گردشگری برنامه پنج ساله هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران » در روز ۲۶ بهمن را از دیگر برنامه‌های آموزشی پیش‌بینی شده در نمایشگاه گردشگری برشمرد.

او در پایان تاکید کرد: با توجه به حضور متخصصین و کارشناسان خبره در پنل‌های یاد شده، از علاقمندان دعوت می‌شود برای شرکت در این دوره‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111801202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha