وداع تلخ علیرضا قربانی با همسرش

مراسم تشییع همسر علیرضا قربانی صبح امروز با حضور جمعی از هنرمندان برگزار شد.

به گزارش میراث آریا، مراسم تشییع زنده‌یاد منیر سادات غیاثی همسر علیرضا قربانی خواننده مطرح صبح امروز ۲۰ بهمن ماه در بهشت زهرا برگزار شد.

علیرضا قربانی در پایان این مراسم در سخنانی کوتاه ضمن خیر مقدم به حضار گفت: سپاسگزارن که در بدرقه پیکر پاک‌ مژگان یا منیر سادات ما را همراهی کردید. از همه کادر درمان و تیم پزشکی و پرستارانی که در این سال‌ها در جاهای مختلف کمک کردند و بسیار همراهی کردند، همچنین از دوستان صمیمی خودم که در این ایام که من درگیر اجرای کنسرت بودم مثل برادر کنارم بودند، ممنونم.  دعای خیر شما بدرقه راه مژگان باشد. 

وی ادامه داد: داشتم فکر می‌کردم که چرا پروردگار به بعضی‌ها درد می‌دهد، به نظر می‌رسد همانطور که حضرت مولانا می‌فرماید اساسا درد را می‌دهد که آدم ها مهربان شوند و طاقتشان زیاد شود و قدر آنچه را که دارند، بدانند و مقاوم‌تر شوند. این مقاوم‌تر شدن تواضعشان را بیشتر می‌کند و ارتباط با هم‌نوعشان را بیشتر می‌کند. به نظر می‌رسد این درد اگرچه تحملش سخت است ولی می‌تواند نعمت باشد.

وداع تلخ علیرضا قربانی با همسرش

قربانی در ادامه بیان کرد: مولانا می‌فرماید:
با درد بساز چون دوای تو منم
در کس منگر که آشنای تو منم
گر کشته شوی مگو که من کشته شدم
شکرانه بده که خونبهای تو منم

وی ضمن تشکر مجدد از حضار گفت: سال‌های سال بود که مژگان زجر می‌کشید و سختی می‌کشید، ولی همچنان ادامه می‌داد. همه دوستان قائل به این هستند که شور و شوق زندگی حتی برای لحظه‌ای در او فروکش نکرده بود و آن روحیه را تا روزهای آخری که هوشیاری داشت، حفظ کرد. او بسیار بسیار دلسوز همه بود و من همیشه حسرت این را داشتم که ای کاش من هم مثل او این روحیه را داشتم.

فردین خلعتبری، علیرضا شجاع نوری، مونا زندی حقیقی، حبیب رضایی، فرید ناظرفصیحی، محسن خباز، علی رضوی، حسام ناصری، سامان صمیمی، زکریا یوسفی، آرش جامع، هومن مهدویان، امین عطایی، حسام صدفی‌نژاد و...  از جمله هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

وداع تلخ علیرضا قربانی با همسرش

وداع تلخ علیرضا قربانی با همسرش

وداع تلخ علیرضا قربانی با همسرش

عکس: لیلی شاهوردی

انتهای پیام/

کد خبر 1402112101260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha