ایلام با شعار طبیعت‌گردی درهفدمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حضور می‌یابد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: استان ایلام با شعار طبیعت‌گردی با محوریت گردشگری ماجراجویانه در هفدمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حضور می‌یابد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، فرزاد شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: استان ایلام با شعار طبیعت‌گردی با محوریت گردشگری ماجراجویانه در هفدمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حضور می‌یابد و جاذبه‌های گردشگری استان در این نمایشگاه معرفی می شوند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: عکس جاذبه‌های گردشگری، تاریخی، تفریحی و طبیعی استان در این نمایشگاه برپا شده است.

شریفی گفت: استان ایلام دارای جاذبه های گردشگری بکر و منحصربه‌فردی است که نیازمند معرفی به مردم مناطق مختلف کشور و دیگر نقاط جهان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری ایران و متنوع کردن حضور بخش خصوصی دانست و تصریح کرد: استان ایلام نیز با شرکت بخش خصوصی در دو بخش گردشگری و صنایع‌دستی از قبیل دفاتر، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، گردشگری سلامت و گردشگری ماجراجویانه و همچنین صنایع‌دستی شاخص استان و فرصت‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در این نمایشگاه حضور پررنگ دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112101300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha