نشست صمیمانه وزیر میراث‌فرهنگی و دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد برگزار شد/ گفت و گوی صمیمانه ضرغامی با سفرای کشورهای خارجی

نشست صمیمانه وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد و جمعی از سفرای کشورهای خارجی برگزار شد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، این نشست عصر امروز دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ و در حاشیه برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار شد.

در این نشست که با ضیافت ناهار همراه بود، سید عزت‌الله ضرغامی و دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد و سفرای کشورهای خارجی شرکت‌کننده در این نمایشگاه درباره موضوعات مرتبط با حوزه گردشگری با یکدیگر گفت و گو کردند.

همچنین در این نشست درباره ظرفیت‌های گردشگری ایران و تبدیل ایران به یک مقصد مهم گردشگری گفت و گو شد.

در این نشست معاون گردشگری کشور، رئیس فراکسیون میراث‌فرهنگی و گردشگری مجلس و تعدادی از مدیران وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و جمعی از مدیران بخش خصوصی گردشگری حضور داشتند.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بعد از این نشست، با حضور در بخش دیگری از نمایشگاه از ماکت آرامگاه کوروش بازدید کرد.

ضرغامی همچنین از طریق سیستم‌های شبیه‌سازی واقعیت مجازی به تماشای تعدادی از جاذبه‌های گردشگری کشورمان پرداخت.هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، ۲۳ الی ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112301458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha