ضرورت نصب تمامی نشانه‌های نوروزی در یزد تا ۲۵ اسفند

عضو شورای اسلامی شهر یزد بر لزوم نصب همه نشانه‌های نوروزی تا ۲۵ اسفندماه تأکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، فاطمه زارع گفت: ضرورت دارد تا ۲۵ اسفندماه تمامی نشانه‌ها در سطح شهر توسط شهرداری نصب شود تا هنگام سال جدید و ورود مسافران، چهره بصری شهر زیباتر باشد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد افزود: نشانه‌های نوروزی در مکان‌های مختلف نصب می‌شوند که به دلیل هم‌زمانی نوروز با ماه مبارک رمضان، ۳۵ مورد نشانه‌های نوروزی و ۱۸ مورد نشانه‌های خاص رمضان است.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط‌زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: ساخت و جانمایی نشانه‌های متعدد در سطح شهر حاوی پیام‌های نمادین از شروع فصل بهار و فرارسیدن سال جدید و ماه مبارک رمضان، طراحی و ساخت و جانمایی می‌شود.

زارع ادامه داد: ۲۰ نوروزگاه نیز در مناطق مختلف شهر در نظر گرفته‌شده و راهنمای مسافران نوروزی در ورودی‌های شهر و ورودی‌های ترمینال، مسافربری و راه‌آهن حضور خواهند داشت.

او اظهار کرد: همچنین در مواقع بحرانی مانند بارندگی نیز نمازخانه‌های محل اسکان ازجمله پارک کوهستان و پارک بزرگ شهر مجهز شده است و در پارک مهرآوران نیز درصدد هستیم حسینیه و پایگاه سرپوشیده در نظر گرفته شود تا مسافران در آن مواقع، اسکان داده شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402113002248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha