هماهنگی و پیگیری دستگاه‌های اجرایی موجب ارائه خدمات شایسته به مسافران می‌شود

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مهدی‌شهر از لزوم هماهنگی و پیگیری دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات شایسته به مسافران در شهرستان مهدی‌شهر خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، مهدی متقی در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران شهرستان مهدی‌شهر ویژه ماه رمضان و نوروز 1403 که روز پنجشنبه سوم اسفندماه 1402 برگزار شد، گفت: با توجه به تعطیلات ماه شعبان و نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز، برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران، زائران و گردشگران در شهرستان مهدی‌شهر، دستگاه‌های اجرایی لازم است تا با هماهنگی کامل به اجرای برنامه‌ها بپردازند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مهدی‌شهر افزود: در ایام نوروز برای حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی، افزایش شورونشاط اجتماعی، معرفی صنایع‌دستی این شهرستان در مبادی ورودی شهرهای مهدی‌شهر، شهمیرزاد و درجزین نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و سوغات با محوریت اصناف و همکاری شهرداری‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط برپا می‌شود.

مهدی متقی بابیان اینکه لازم است تا همگی اعضای خدمات سفر برای ارائه خدمات مطلوب تلاش کنند، گفت: با توجه به تقارن نوروز امسال با ماه مبارک رمضان و لزوم رعایت شئونات این ماه پر خیروبرکت برنامه‌ریزی لازم برای خدمات‌رسانی به مسافران و ایجاد امکانات رفاهی برای گردشگران در دستور کار این ستاد قرار دارد.

او افزود: افزایش کیفیت خدمات‌دهی تأسیسات گردشگری به مسافران و زائران، همکاری تمامی دستگاه‌ها اجرایی و خدمات رسان برای افزایش مدت ماندگاری مسافران و زائران در استان، نظارت بر مجتمع‌های خدمات رفاهی و رستوران‌های بین‌راهی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از تصادفات جاده‌ای و کاهش آن از اولویت‌های ستاد خدمات سفر به مسافران و زائران در نوروز ۱۴۰۳ است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مهدی‌شهر گفت: برای ارتقای سطح خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران، پایگاه‌های موقت خدمات‌رسانی و امدادی در مبادی ورودی شهرها در ایام نوروز راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402120500236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha