برگزاری دوره آموزشی صنایع‌دستی برای سربازان ضمن خدمت اردبیل

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برگزاری دوره آموزشی صنایع‌دستی برای سربازان ضمن خدمت خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، توحید دلاورقوام امروز ۷ اسفندماه ۱۴۰۲ گفت: برای اولین بار در استان، سربازان ضمن خدمت در دوره آموزشی صنایع‌دستی مرکز آموزش اداره کل میراث‌فرهنگی استان شرکت می‌کنند.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: این دوره‌های آموزشی در قالب دوره‌های مهارت آموزی برای سربازان و طبق تفاهمنامه ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت میراث‌فرهنگی برگزار می‌شود.

او تاکید کرد: به منظور مهارت آموزی سربازان در طول دوره خدمت، دوره‌های آموزشی در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود که برگزاری دوره‌های صنایع‌دستی نیز در این قالب می‌تواند به ترویج هنرهای دستی و توانمندسازی هنرآموزان منجر شود.

دلاورقوام ادامه داد: آموزش و ترویج صنایع‌دستی در دستور کار اداره کل میراث‌فرهنگی استان قرار دارد و علاوه بر این دوره‌های آموزشی صنایع‌دستی برای علاقمندان و اقشار مختلف در سراسر استان و در بیش از ۳۰ رشته به صورت مستمر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402120700306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha