به‌زودی از چندین دستاورد دانش‌بنیان در حوزه گردشگری رونمایی می‌شود/ بودجه مناسبی برای فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه گردشگری پیش‌بینی شده است

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری گفت: در چند ماه آینده از چندین دستاورد دانش‌بنیان در حوزه گردشگری رونمایی می‌کنیم و برای استفاده آنها را به مردم معرفی خواهیم کرد.

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا گفت: بودجه مناسبی در خصوص فعالیت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه گردشگری در سال آینده پیش‌بینی شده است.

او با اشاره به رایزنی‌هایش با وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، گفت: ما یک موافقتنامه‌ای با این وزارتخانه داریم که براساس آن انجام مجموعه‌ای از اقدامات موثر گردشگری پیش‌بینی شده است.

دهقانی فیروزآبادی با ابراز امیدواری و رضایت نسبت به روند مثبت همکاری‌ها با وزارت میراث‌فرهنگی در زمینه گردشگری، اظهار کرد: در پرتوی این همکاری در دو، سه ماه آینده از چند دستاورد حوزه دانش‌بنیان در زمینه گردشگری به صورت آماده و قابل ارائه رونمایی و به مردم معرفی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121100494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha